30.07.2014

Bobil DAG 3 Tyskland

Rundreise - Larvik - Hirtshals - Flensburg - Neufeld - Osterburk - Tecklenburg


Etter en god natts søvn våknet vi opp til deilig vær.
 Det ble en liten gåtur i nærmiljøet før dagens kjøreøkt starter.


Vakkert!

Nede i bakken er det en pub - kult :)


 - her dukket det plutselig opp et musikkkorps 
- de stilte opp begynte å spille og gikk avgårde.

Så var vi på hjul igjen!

Vi reiser videre mot Osterburk og til Tecklenburg. 
Vi overnatter på Regnbuen camping, her har vi vært før. 
N52 grader 13`45`` E7 grader 53`25``
31 Euro pr. natt


Deilige timer ved bassenget før vi spiser middag.
På ferie spiser man litt etter når det passer 
og det er deilig å ikke være bundet av tiden.
Det ble litt regn utpå kvelden og det er ikke meldt noe bedre i morgen,
så da kjører vi nok mot Belgia :)

3 kommentarer:

  1. Kjekt å følge dere på tur med bobilen!

    Selv er jeg hjemme i hele sommer, men har mange kortreiste opplevelser. Kan ikke huske når vi sist hadde en så flott sommer på Møre. Det blir mest uteliv og lite blogging for min del. Dog, noen innlegg har det blitt fra turene mine og flere blir det. 15.september reiser jeg forresten til Spania og regner med at jeg får mye å skrive om derfra.

    God tur videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre :) I år har det nok vært bedre vær hjemme i Norge enn ute i Europa. Det er moro med blogging, men det tar jo litt tid. Jeg "reiser" litt i tankene når jeg leser andres reiser, det er moro det også. Ha en fortsatt fin sommer og god tur til Spania. Jeg reiser til Nice 13. september. Vi får følge hverandres reiser :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett